zaterdag 30 mei 2015

Foto7daagse 2015

De jaarlijkse Foto7daagse is een prima manier
om een week lang bezig te zijn met fotografie,
georganiseerd door Mischa de Muijnck.
Zijn doel is
om met zoveel mogelijk mensen plezier te hebben met fotografie.
Dagelijks maakt iedereen een foto die past bij de gegeven foto-opdracht,
deze foto wordt gedeeld op het internet (facebook, instagram, twitter, etc.)
Dit was de tweede foto7daagse
met als opdrachten:
kleurig
klein
op straat
hier ben ik
vijf
sport
hier word ik blij van





 originele opname
 bewerkt naar zwart/wit





De foto7daagse laat je anders kijken naar de wereld om je heen.
Met dank aan Mischa.
@EllisElisabeth


2 opmerkingen:

  1. Dank je voor je lieve reactie op mijn blog!! Wat leuk dat jij ook zo geniet van het fotograferen en wat een leuke opdracht. Dit doet je inderdaad heel anders kijken naar alles om je heen, heel mooi! Prachtig die kleurtjes van de tulpen.

    Het mooie weer komt eraan, dat wordt lekker buiten fotograferen!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tjits dat je een kijkje hebt genomen op mijn fotoblog. Lief dat je een berichtje achter laat. Ik hoop van harte dat je nog vaak komt kijken. Liefs, Ellis

      Verwijderen